0723341820
 
ניתן ליצור קשר גם בטלפון: 0723341820
*
*
*
*

להקה בקבלת פנים מול להקה במהלך האירוע

להקה בקבלת פנים מול להקה במהלך האירוע

לקבלת הפנים, חלקו הראשון של האירוע יש מאפיינים משלו. בשלב זה של האירוע, מתכנסים האורחים, לוגמים משקאות ונהנים בדרך כלל ממנות קטנות ואיכותיות המוגשות על ידי מלצרים המסתובבים בקהל או בעמדות המיועדות לכך. קבלת הפנים היא ההזדמנות הראשונה של מכרים שהגיע מרחוק לפגוש זה את זה, לשוחח ולהכין את עצמם לחלק המרכזי של הערב: האירוע עצמו. את המוסיקה בקבלת הפנים יש לבחור בהתאם. ג'אז, שירים ישראליים שקטים או אפילו מוסיקה קלאסית יכניסו את האורחים לאווירה שקטה ומרגשת ולא ישתלטו על האווירה. להקה לקבלת פנים לא צריכה להיות גדולה ומדי, גם שניים או שלושה נגנים וזמרים יכולים ליצור את האווירה הנעימה המתבקשת, אולם במהלך האירוע עצמו הסיפור שונה לגמרי.

בשונה מקבלת הפנים שבה מהווה הלהקה מקור למוסיקת רקע רגועה ומרגשת, במהלך האירוע עצמו המוסיקה היא העיקר. זה הזמן להגביר את הקצב ואת העוצמה, להעלות זמרים זמרות ונגנים נוספים לבמה ולהקפיץ את המוזמנים. על פניו מדובר בשתי להקות שונות לחלוטין זו מזו. להקה קאמרית, בת מספר מצומצם של נגנים וזמרים שתלווה את קבלת הפנים ולהקת ריקודים רבת משתתפים, שתתאים לאירוע עצמו. החדשות הטובות הן שאתם יכולים להסתפק בלהקה אחת. אך זה עובד? להקות רבות שולטות גם בסגנונות המתאימים לקבלת הפנים וגם בסגנונות המתאימים לאירוע עצמו. כל מה שאתם צריכים לעשות, הוא להגדיר עבורן את לוחות זמנים של האירוע והן ידאגו לשאר.

ההבדלים המוסיקליים בין קבלת הפנים לבין האירוע, משפיעים לא רק על המוזמנים, אלא גם על ההרכבים עצמם. לכן, כאשר אתם בוחרים להקת קאברים לחתונה שתנגן גם בקבלת הפנים וגם במהלך האירוע, נסו להאזין להופעות קודמות שלה ולוודא כי היא אכן מסוגל לספק את אותה איכות מוסיקלית בשני חלקי האירוע.